5 motive PRO Bayern

by rivi on April 8, 2010

imagine preluata arsenal.com

Voi fi scurt si concis. De multe ori nu este nevoie de 1000 de cuvinte pentru a exprima o stare, un fapt. Bayern Munchen s-a calificat miercuri seara in semifinala UEFA Champions League, in dauna celor de la United.

Dupa 2-1 in Germania, Bayernul a fost condus la un moment dat cu 3-0 pe Old Traford, datorita golului lui Gibson si a dublei frumoase a portughezului Nani. Nemtii au revenit prin Olic si Robben, si au reusit calificarea mai departe datorita golurilor inscrise in deplasare. Scorul la general 4-4, intr-o dubla frumoasa.

Vor fi in continuare 5 motive pentru care Manchester nu merita un loc in semifinalele Ligii. Titlul postului ramane valabil tinand cont ca motivele vin in urma confruntarii cu bavarezii, ei fiind practic marii invingatori ai serii. Motivele sunt bineinteles subiective, sper ca nu va asteptati la altceva.

  1. M-a dezgustat de-a dreptul inconstienta lui Ferguson de a-l introduce in teren pe Rooney. Lacomia de care a dat dovada imi increteste fruntea mie si probabil altor cateva zeci de milioane de englezi care si pun toata baza in Rooney pentru Campionatul Mondial din vara. Riscul unei accidentari grave se regasea dupa fiecare pas.
  2. Cu un plus calitativ in aparare, echipa lui Sir Alex este inferioara lui Bayern atat in mijloc cat si in fata portii. Ribbery, Schweinsteiger si Robben mult peste Nani, Carrick, Fletcher si Gibson, iar in atac jumatate din Ronney sau Berbatov nu cantareste cat Olic si Gomez.
  3. M-a bucurat rosul primit de Raffael. Aici vin cu un plus pentru arbitrul partidei care, chiar daca a ezitat vadit, a scos la insistentele lui Ribbery, un rosu mai mult decat meritat.
  4. V-ati vazut castigatori inca de la tragere. Bineinteles ca atunci cand zic „v-ati” ma refer la suporterii echipei din Manchester, care bucurosi nevoie mare ca echipa lor de suflet a evitat jumatatea tabloului cu Barcelona si Internationale, s-au vazut direct castigatori, intr-o finala eventual cu echipa italiana a lui Mourinho.
  5. Respect Sir Alex Ferguson, dar nu sunt un fan. Respect trofeele castigate. Respect jocul echipei si constanta in rezultate. Nu mi-a fost simpatic ca om niciodata, si cel mai important ma dispera felul lui de a insista cu jucatori de valoare contestabila. Fletcher, O’Shea, nenea* Brown, Anderson, Raffael si poate si Carrick, sunt jucatori foarte bine platiti sub nivelul jucatorilor de la Chelsea de exemplu. Daca O’Shea ar fi maine Listed for Sale, cine ar da 2 milioane de euro pe sezon pentru serviciile lui? Cu tot geniul lui, nu este suficienta mereu tactica deosebita si jocul de echipa.

Inchei cu gandul ca Bayern va face un meci frumos in dubla confruntare cu francezii Lyon-ului(calificata in semifinala dupa 1-0 din deplasarea de la Bordeaux), urmand ca cea mai buna dintre ele sa intalneasca pe Bernabeu invingatarea dintre Inter si Barcelona, in lupta pentru trofeul suprem.

Note: imaginea preluata de pe http://arsenal.com

[ad code#1 align=right]

Cu primul punct sunt in mare masura de acord, dar vazand cum a jucat Berbatov in a doua repriza e de inteles, cu al doilea insa nu, Valencia si Nani au jucat mai bine decat Ribery(practic absent) si Robben, dupa parerea mea Valencia fiind cel mai bun jucator al partidei (Badstuber nu i-a putut face fata), in atac da, Bayern l-a avut pe Olic care a jucat foarte bine la fel si Muller, insa Gomez a avut o singura faza, noi (united) cu un singur atacant in carje, am reusit sa inscriem 3 goluri, deci de ce am fi inferiori la capitolul atac? Trecem la punctul 3, primul galben al lui Rafael a fost pe deplin meritat insa al doilea nu, fiind scos de “inteligenta” lui ribery, tanarul fundas dreapta a jucat foarte bine ajutandu-l foarte mult pe valencia, urcand foarte mult avand chiar si o ocazie imensa, stau si ma intreb de unde atata bucurie a autorului pe eliminarea unui fotbalist practic nou venit pe scena fotbalului mondial, un fotbalist tanar de mare viitor(de ce atrage atata dispret?). Punctul 4, da ne-am vazut finalisti si nu cu Inter ci cu Barcelona, Bayern era de invins, Lyon deasemenea si consider ca am demonstrat aseara mai ales pana la eliminarea lui Rafael ca meritam sa mergem mai departe. Cred ca la punctul 5 intervine si un anumit nivel de invidie, cum o echipa ca Manchester United cu jucatori care teoretic sunt de nivel mai scazut(spune autorul) poate avea asemenea performante? cred ca raspunsul e ca au valoare, problema insa fiind ca nu au fata de vedete, nu pot sa vinda sucuri si alte porcarii, de aceea nu sunt placuti, de ce ai fi fan Fletcher, Carrick sau Gibson sau chiar si Rooney, jucatori care muncesc pe rupte si pun suflet si intra accidentati in teren doar sa aduca fericirea fanilor, cand poti fi fanul unor mercenari care arata bine, plimba mingea bine, sunt individualisti, care au ghete violet, frizuri spectaculoase si mai ales salarii imense, pe astia albi si cu chelie, nu da “lumea” nici doi bani pe ei, decat sa le studiem jocul(dar iti trebuie un anumit nivel de cunostinte sa o faci) mai bine ii declari “jucatori de valoare contestabila”, jenant! Fiind fan Manchester United probabil ca lungul meu comentariu are o doza mare de subiectivitate si amaraciune, dar o spun cu sincera obiectivitate ca autorului, care nici nu s-a sinchisit sa faca o minima documentatie ca sa vada cum se scriu corect numele jucatorilor, ii lipseste cultura fotbalistica necesara analizei unor echipe de asemenea nivel, analiza unor echipe ca Steaua, Vaslui si Pandurii ar fi mai potrivita si a unor jucatori ca Ovidiu Petre si Frasineanu.

by fib on April 8, 2010 at 12:19 pm. #

Am de punctat doua lucruri: Rooney este cu muuult deasupra atacantilor lui bayern si asta nu e doar parerea mea sau a altor fani United si data viitoare informeaza`te corect… Se scrie Wes Brown, fara T ;)

by MoNiCa on April 8, 2010 at 2:10 pm. #

1. Pur adevar… Insa Rooney a contribuit la 2 goluri ale lui Manchester.
2. Mijloc zici? Schweinsteiger, Robben si Ribery nu s-au vazut in prima repriza… De altfel, nici pe restul partidei nu au stralucit… Au fost net inferiori lui Nani si Valencia, ca sa nu zic si de Carrick (calitati contestabile dupa cum zici tu)… Robben a fost doar omul potrivit la momentul potrivit.
3. Unul din cartonasele galbene a fost luat foarte usor… O data ce i l-a aratat lui Rafael, trebuia sa primeasca si Robben pentru gestul nesportiv de a-l impinge dupa fault.
4. Adevarat. Remember ’99.
5. Daca nici Ferguson nu e antrenor, atunci eu nu ma mai uit la fotbal in viata mea…

CONCLUZIE: Daca o echipa nu se ridica la nivelul Barcelonei agreate de tine, atunci e egala cu 0 din punctul tau de vedere.

Bafta!

by CiobbyFx on April 8, 2010 at 2:12 pm. #

Dupa ce am citit articolul si m-am amuzat destul de copios la argumentarea motivelor insiruite de autor, care pe cat de fan messi e atat de anti-fan Manchester United se dovedeste a fi, as fi vrut sa las si eu un comment in care sa contracarez cu motive solide acest articol insa ma vad nevoit sa ma abtin si sa ma inclin in fata lui “fib”. Orice fan Manchester United sau un cunoscator adevarat al fotbalului ar fi mandru de o asemenea argumentare. Felicitari. Tin doar sa reamintesc ca Bayern de cand a inceput sezonul a facut un singur meci bun in Liga Campionilor, cel cu Juventus din faza grupelor care le-a adus si calificarea din simplu motiv ca Juventus au jucat si mai prost, parca a fost un Stuttgart – Urziceni. Daca as spune ca s-a chinuit cu Fiorentina ar fi prea mult, echipa italina fiind mult peste nemti care, in final, au fost salvati de suturi superbe de la distanta si un gol din offside care i-au dus mai departe, situatia cu Manchester fiind asemanatoare. Ar fi fost jalnic pentru cei de la Bayern ca dupa ce Ribery mai avea un pic si ii dadea el rosu lui Rafael sa nu reuseasca sa se califice in fata unei echipe in 10, chiar daca aceasta se numeste Manchester United

by Psychedelick on April 8, 2010 at 2:18 pm. #

De acord cu Ciobby, o sa pun si eu probabil 5 motive PRO United. :D
.-= HQ2 a scris pe blogul lui: O zi din viaţa lui Puya =-.

by HQ2 on April 8, 2010 at 2:19 pm. #

“Fletcher, O’Shea, West Brown, Anderson, Raffael si poate si Carrick, sunt jucatori foarte bine platiti sub nivelul jucatorilor de la Chelsea de exemplu.”

Aici, ca fan al lui Chelsea, m-am simţit jignit. E ca şi cum ai zice că “Slabii ăia iau atât de mulţi bani şi sunt chiar şi sub fraierii ăia de la Chelsea, de exemplu”.

Şi eu urăsc United, dar să zici de Fletcher şi Carrick că “au o valoare contestabilă” mi se pare prea mult.
Oricum, calificare meritată pentru nemţi pentru că Feguson a greşit. După părerea mea, au fost trei greşeli uriaşe:
1-În tur, s-au retras inexplicabil la un moment dat, desi puteau să forţeze despirnderea atât la 1-0, cât şi la 1-1.
2-S-au retras şi aseară, chiar înainte de eliminarea lui Rafael, cu toate că puteau să marcheze. Bayern e slabă în apărare.
3-L-a băgat pe Berbatov în locul lui Rooney, care Berbatov e o nulitate ptr. United. E un jucător bun pentru echipe ca Tottenham, Aston Villa sau Everton, dar nu e de United. Trebuia să-l bage pe Macheda, care a prins încredere după golul dat cu mâna, ce-i drept, contra lui Chelsea.

by Cosmin on April 8, 2010 at 3:29 pm. #

top 50 salarii in fotbal pe 2010 http://bit.ly/95PUeR , united are 4 jucatori (Rio Ferdinand, Rooney, Berbatov, Giggs, nici urma de carrick,fletcher) cel mai bine clasat fiind Rio deabia pe 18! De exemplu barcelona are 8 (in ordine: ibrahimovic, messi,henry, xavi,alves,valdes,puyol,iniesta) iar chelsea are 7 (in ordine:terry,lampard,ballack,deco,drogba,A Cole si anelka). Iata ca manchester united nu are salarii imense, are doar 2 titulari in top50 si totusi face performanta an de an cu acesti jucatori de valoare contestabila.

by fib on April 8, 2010 at 4:04 pm. #

O analiza corecta din partea lui Cosmin. Sunt de acord cu 1 si 2. A fost o greseala tactica mai ales in tur cand puteau sa termine cu cel putin un 3-0 la pauza. Si la 3 in legatura cu Berbatov iti dau dreptate. E bun pentru campionat nu pentru liga, dar din ce am vazut eu la meciul cu Chelsea, nu se poate compara golul lui Macheda inscris involuntar cu mana, nu a fost un gol ca al lui Henry cu Irlanda, dar nici foarte “curat”, cu cel al lui Drogba dintr-un offside evident.

by Psychedelick on April 8, 2010 at 3:47 pm. #

Nu ştiu dacă e vorba de o răzbunare a destinului, eu nu prea cred în chestii de-astea. Ferguson a comis-o în dubla asta, mi se pare evident.
.-= Cosmin a scris pe blogul lui: Pentru că… =-.

by Cosmin on April 8, 2010 at 5:04 pm. #

Ati sarbatorit in 1999 un trofeu pe care nu l-ati meritat. Roata se intoarce dragi prieteni si fani MU. Aseara ati avut meciul in mana, ati condus 3-0, pana si la 3-1, cu un om in minus ati fi putut decide calificarea, insa zeul fotbalului traieste si v-a pedepsit. Sa revin un pic la ’99, o finala pe care Bayern a avut-o in mana. Sunt sigur ca va amintiti faptul ca, la scorul de 1-0, nemtii au ratat o multime de ocazii. Suturile trimise in bara de Mehmet Scholl si Janker nu se pot uita asa usor ( de catre fanii lui Bayern) , iar acea intoarcere de scor a fost una nemeritata. Poate ca nemeritata este si calificarea lui Bayern de aseara (zic unii) , insa asta e viata dragi fani MU. Ieri ati urlat de bucurie, azi vi s-au inecat corabiile. Nu fiti tristi, se poate si mai rau. De exemplu sa pierzi titlu in Premier League :)
.-= adriano a scris pe blogul lui: Neamtu’ tot neamt, fie el croat, olandez sau francez :) =-.

by adriano on April 8, 2010 at 4:15 pm. #

@fib: un comentariu acid de la un fan united nu ma mira, venit la nici 12 ore de la esecul din liga. cand ma refer la salariile mari a jucatorilor de calitate contestabila ma refer la faptul ca daca maine sunt pusi pe liberi, greu, daca nu imposibil sa-si gaseasca de munca in alta parte. nimeni nu o sa le acorde banii aia. n-am pretins ca sunt in top 50 ;)

@monica: haha, am evidentiat in post ca jumatate de rooney, adica cel prezent miercuri pe teren este sub Olic ;)

@CiobbyFX: in mare imi dai dreptate in afara de un punct din cate vad eu, si anume ultimu punct. numai ca citesti printre randuri. “Respect trofeele castigate. Respect jocul echipei si constanta in rezultate. Nu mi-a fost simpatic ca om niciodata, si cel mai important ma dispera felul lui de a insista cu jucatori de valoare contestabila.” asta ti se pare tie ca spune ca Sir Ferguson nu e antrenor? Gresit!

@Psychedelick: catalogat: fan united

@Cosmin: nu-i adevarat, ai inteles gresit. simpatizez Chelsea din Anglia, iar comparatia am facuto in sensul ca desii are aceleasi pretentii cu Chelsea, nu se ridica calitativ la nivelul ala.

@adriano: devin fan

by RiviOnze on April 8, 2010 at 11:42 pm. #

@rivi ca sa fiu mai clar, cred ca problema ta e ca tu poti aprecia si “analiza” doar brazilieni si argentinieni, iti sunt necunoscute sau poate inutile, alte calitati in afara de tehnica, cum ar fi de exemplu forta, daruire, capacitate la efort, eficienta,recuperari,joc de echipa si lista poate continua, fotbalul ar fi ciudat cu 11 messi in teren. Comentariul meu anterior a fost acid si provocat de un articol facut doar din rautate si nu din dorinta de a face o analiza corecta a unui meci de Liga Campionilor.

by fib on April 9, 2010 at 11:16 am. #

nu sunt de acord,iar motivele (moment publicitar) le poti afla dand click pe nick-ul meu. sanatate !

by TACTIC-ZONE on April 9, 2010 at 11:44 am. #

@fib: nu a fost facut din rautate postul, dar nici nu am incercat sa fac analiza meciului Sport.ro gen, ca aici am dreptul la opinia personala, si ce-i drept acelasi drept il ai si tu si ceilalti care au comentat… e libera exprimarea

by RiviOnze on April 10, 2010 at 11:42 am. #

“cel prezent miercuri pe teren” era accidentat urat de tot in caz ca nu iti aduci aminte ;)

by Monica on April 11, 2010 at 4:54 pm. #

Leave your comment

Required.

Required. Not published.

If you have one.